reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Vlado Schwandtner

Vlado Schwandtner

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ako amatérsky fotograf s pomerne bohatými skúsenosťami a dobrou technickou výbavou chcem získať čo najviac informácií a názorov na svoju tvorbu, ktorú si môžete pozriet aj na mojej osobnej stránke: www.artphoto.sk Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéKrajinaPortrétGlamourAutomotívArchitektúraModelingBookAktReportážBodydetailKoláž

reklama

Krajina

Ivana na hnoji

Vlado Schwandtner

Ivana na hnoji

Celé moje fotenie je o tom, že zbadám niečo, na čo sa pozerajú denne desiatky, možno stovky ľudí, ale to moje ľavé, čí pravé oko, už presne neviem tam vidí ešte niečo. Niečo naviac, čo tam ale nie je, no to oko to tam strašne chce mať. To hnusné oko ma ale vždy prinúti naplniť jeho požiadavky. Podľa mňa mi v  tej nemocnici, keď mi ho operovali, pretože mi doň  padol popol, dali na rohovku nejakú transparentnú fóliu ktorá je výsledkom „dvanásťročného výskumu v Bielorusku“ a funguje ako vrstva vo Photoshope.  Problém je v tom, že keď sa raz aktivuje, nejde vypnúť, kým nedostane čo chce.

  • 5. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 030x
  • 12
reklama
SkryťZatvoriť reklamu