reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Vlado Schwandtner

Vlado Schwandtner

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ako amatérsky fotograf s pomerne bohatými skúsenosťami a dobrou technickou výbavou chcem získať čo najviac informácií a názorov na svoju tvorbu, ktorú si môžete pozriet aj na mojej osobnej stránke: www.artphoto.sk Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéKrajinaPortrétGlamourAutomotívArchitektúraModelingBookAktReportážBodydetailKoláž

reklama

Súkromné

Pustite maličkých ku mne - po štiavnicky?

Vlado Schwandtner

Pustite maličkých ku mne - po štiavnicky?

„Štiavnica, jednoznačne Štiavnica!“ Takto nejako znela veta, ktorá spečatila foto-výlet do Banskej Štiavnice.

  • 12. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 884x
  • 4
Starý, ideme na to!

Vlado Schwandtner

Starý, ideme na to!

„Starý, ideme na to. Zobral som garnižu, ty zober tú hnedú stoličku z obývačky, ja kuknem, či máme izolačku a keď nie, zastavíme sa ešte na pumpe, kúpime a ide sa.“ Takto a podobne sa začínajú telefonáty asi hodinu po tom, čo ma väčšinou v aute napadne nejaká, pre väčšinu ľudí fatálna blbosť, ktorú chcem dať do 2D podoby. No nakoľko Matúš je a dúfam, že ešte aj dlho bude, ochotný mi pomôcť realizovať tieto úžasné a pokrokové myšlienky, tak volám práve jemu.

  • 4. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 686x
  • 13
reklama
SkryťZatvoriť reklamu