reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Vlado Schwandtner

Vlado Schwandtner

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ako amatérsky fotograf s pomerne bohatými skúsenosťami a dobrou technickou výbavou chcem získať čo najviac informácií a názorov na svoju tvorbu, ktorú si môžete pozriet aj na mojej osobnej stránke: www.artphoto.sk Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéKrajinaPortrétGlamourAutomotívArchitektúraModelingBookAktReportážBodydetailKoláž

reklama

Portrét

Šťastie ma trafilo vo výškach

Vlado Schwandtner

Šťastie ma trafilo vo výškach

Bol som vyštveraný na stožiari na osemposchodovom baraku. Ľavou rukou držím anténu, pravou - ako tak seba. Nemám rád výšky. Neznášam ich! Rátam sekundy, kedy Pišta donastavuje internet a môžem zliezť. Skrátka ošemetná to situácia. Prečo by mi napríklad nemohol ešte zazvoniť telefón?! To by už bolo úplne super. Keďže som dieťa šťasteny a je mi dopriate, samozrejme zazvonil. Volal tatko: „Dado, budú ti volať z agentúry, treba nafotiť nejaké paničky do časopisov. Má to byť reklama na nový make-up.“

  • 27. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 258x
  • 6
reklama
SkryťZatvoriť reklamu